Bestill klubbklær på G-sport Mysen

Klubbfargen vår er himmelblå - og utøverne våre har himmelblå overdel og sort bukse av merke Umbro. Ved kjøp hos G-sport Mysen får vi ca 30% rabatt og de sørger for påtrykk av logo og sponsorer. Tilbudet er til både utøvere og supportere.

Slik går du frem:

• Oppsøk G-sport på Mysen og prøv de plaggene du ønsker (se illustrasjon nedenfor)
  • Når du har bestemt deg for hva du skal ha opplyser du at det gjelder klubbtøy til svømmeklubben og at du ønsker påtrykk av logo m.m. (se nedenfor)
  • G-sport tar opp din bestilling og sender plaggene til påtrykk. Følgende gjelder:
    • T-skjorta skal ha 1) liten klubblogo på venste bryst og 2) sponsorlogoer på ryggen, samt gjerne også fornavn på uttøver (foreldre og andre kan gjerne ha påtrykk av "supporter" istedet)
    • Jakke og genser skal ha påtrykk av 1) liten klubblogo på venste bryst og 2) stor klubblogo på ryggen
    • Eventuell bukse skal ikke ha påtrykk
  • Du henter klærne ferdig med trykk på G-sport og betaler der, rabatten trekkes fra i kassen.
  • Trykkeriet sender regning for trykk rett til svømmeklubben