Logg inn

Logg inn med ditt passord for å redigere hjemmesiden!

Skriv inn epostadressen din (må være den som er registrert på Mekke), og trykk på "Send meg passord" for å bli tilsendt nytt passord på epost.

Hopp til innhold

Flyfemkamp

Flyfemkamp er en militær idrettsgren som konkurrerer i skyting, fekting, hindersvømming, ball, hinderbane og orientering.

Landslaget har de siste årene hatt et godt samarbeid med Mysen svømmeklubb og de legger også en uke av landslagssamlingene sine hos oss. Da er det full fokus på svømming og teknikk, sammen med A og Elite partiet til klubben.

Landslagets utøvere deltar årlig i VM, Nordisk og flere mindre internasjonale mesterskap. Hvert fjerde år deltar landslaget i Military World Games (MWG) som er militæridrettens svar på de Olympiske leker. 8700 utøvere deltok i MWG 2015 i Sør Korea, noe som er 5 ganger som mange som i OL på Lillehammer i 1994.

Del denne siden med andre!

Share on FacebookShare on Twitter

Logg inn