Innkalling til årsmøte 2022

Til medlemmene i Indre Østfold Svømmeklubb

Innkalling til årsmøte i Indre Østfold Svømmeklubb 2022

Styret innkaller herved til årsmøte i Indre Østfold Svømmeklubb.

Årsmøtet avholdes onsdag 30.03.22 i kaféområdet på Østfoldbadet kl. 18.00.

Saker som et medlem ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes styret senest 16.03.22 til post@mysensvommeklubb.no.

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet på klubbens hjemmeside https://www.mysensvommeklubb.no/

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Indre Østfold Svømmeklubb i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til klubben. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett. Foresatte til medlemmer som ikke selv er medlem har anledning til å delta i møtet, men dersom de ikke selv er medlem, har de etter idrettens lover ikke egen stemmerett.

Velkommen til årsmøte!

Styret, Indre Østfold Svømmeklubb