Velkommen tilbake i august

Selv om landets svømmehaller kan åpne igjen 15. juni, er sommerferien rett rundt hjørnet. Oppstart av aktivtet for de fleste utsettes derfor til august når skolen starter igjen. Dette gjelder svømmeskolen i Trøgstad og de fleste utøverne på parti  B, C og D i Østfoldbadet.

Fordi treningstilbudet dette halvåret har vært sterkt redusert, vil treningsavgiften reduseres deretter. Derfor sendes det i disse dager ut halv treningsavgift for vårsemesteret. Om noen likevel ønsker å støtte svømmeklubben med å betale full pris, er dere selvsagt hjertlig velkommen til det. Som allerede annonsert til svømmeskolen vil barn som begynte på kurs i våres og betalte kursavgift, få tilbud om å fortsette kurset til høsten.

Foreldremøte i august

Mysen svømmeklubb trenger forsterkninger. Styret oppfordrer flere foreldre/foresatte og andre voksne med hjerte for svømming til å bidra aktivt til videre drift av klubben, både i og utenfor styret. Dette blir et av temaene på et foreldremøte før oppstart av sesongen i august. Ta gjerne konatkt med en av oss i styret om dette.

Ha en riktig god sommer, så håper vi at vi har en mer normalisert situasjon i august!

Hilsen Styret